Reklamacje
 

Procedura reklamacji towaru:

 

  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez sklep internetowy www.alfabhp.pl zgłoszenia Kupującego o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
  2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony, wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: sklep@alfabhp.pl.
  3. W przypadku, gdy Kupujący przy odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Kupującego wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  4. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera dla którego zlecenie wystawi Sprzedający.
  5. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby sklepu internetowego www.alfabhp.pl.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Sprzedający odeśle naprawiony lub wymieniony towar na swój koszt na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  7. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sprzedający zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty sklepu internetowego www.alfabhp.pl lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  8. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Sposoby te zostały szczegółowo opisane w regulaminie sklepu internetowego www.alfabhp.pl.

 

Informacje dodatkowe:

 

  1. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  2. Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep internetowy www.alfabhp.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  3. Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  4. Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu lub potwierdzenie przelewu dokumentującego reklamowany zakup.
  5. Po spakowaniu reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl